Hudpleie

Vi tilbyr et bredt behandlingstilbud med økologiske og probiotiske produkter, med fokus på hudhelse og berriere.

Esse Skincare

Esse Skincare Fremtidens hudpleie. Probiotisk hudpleie støtter og optimaliserer hudens egne cellefunksjoner.

En frisk hud består av milliarder av mikrober, og har et mangfold av bakterier som beskytter huden mot tidlig aldring, akne, eksem og andre hudtilstander.

Probiotisk hudpleie jobber på lag med vårt største organ og gir en optimalt fungerende hud som gløder, er balansert og holder seg ungdommelig lenger. Høykvalitets-probiotika optimaliserer din huds mikrobiom for å oppnå best anti-ageingresultat. Aktive økologiske og probiotiske ingredienser som beroliger og reparerer følsom hud. En økologiskt sertifisert hudpleieserie med probiotika som beskytter, gir næring og styrker huden din.

Mesogold

Mesogold Produktet består av en tom ampulle/ et hylster med et nålhode med tynne, tette nåler plassert på toppen. Nålhode på mesogold består av 20 nåler som er laget av titan og gullbelagt med 24 Karat. Nålene går ned 0,25mm og 0,60 mm i huden, og gir en smertefribehandling.

Mesogold har et unikt leveringssystem som kan brukes i behandlinger som «golden cocktail» og «micro-botox», samt i kombinasjon med mesoprodukter. Avhengig av hva man bruker av produkter kan man tilpasse å gjøre behandlinger for ulike hudtyper og hudtilstander, eksempelvis bedre hudens fasthet, reduserer store porer, jobbe mot pigmentering og minimere arr. Produktet er CE-merket 1023 og ISO sertifisert 9001 og 13485

Microneedling

Oppstrammende hudbehandling Microneedling er en behandling hvor syltynne nåler stempler mikrohull i huden. Huden opplever hullene som skader og aktiverer sin naturlige reparasjonsmekanisme. Dette stimulerer til økt produksjon av kollagen og elastin. Resultatet er en fornyelse av huden fra innsiden og ut, og huden blir betydelig oppstrammet og får ny frisk glød.

I behandlingen påføres et høykonsentrert serum på hudens overflate, som nå står åpen for penetrering. Etterpå påføres et hyaluronsyrekonsentrat som plumper opp huden, og til slutt et solfilter.

Behandlingen er nærmest smertefri, men et svakt ubehag kan merkes der hvor huden er tynnest. Du kan gå tilbake på jobb samme dag, men huden vil føles noe stiv og hudtonen blir litt rød, som ved lett solbrenthet.

Behandlingen kan utføres på ansiktet, halsen, i utringningen og på andre områder som trenger et løft. For optimalt resultat anbefales tre behandlinger over en tre måneders-periode. Etter 6 til 10 uker har huden blitt fastere, du har færre synlige rynker, porene er finere og hudens generelle tilstand er bedre.

Dette bør du vite:

• Egnet for å friske opp grovporet og gusten hud - God effekt på arr etter akne
  • Strammer opp slapp hud
  • God effekt på solskader og pigmentflekker

Esse Experience 60 minutter

Esse Experience er en holistisk ansiktsbehandling hvor vi bruker kraften av prebiotisk og probiotisk hudpleie fra innovative Esse Skincare. Hudpleiebehandlingen skreddersys til deg, slik at dette er en perfekt behandling om du er usikker på hva du skal velge fra vår meny. Denne behandlingen bruker økologiske, veganske og cruelty free produkter fra A til Å.

En av våre dyktige hudterapeuter tar deg gjennom 60 minutter hvor hvert steg i hudpleien tilpasses for å imøtekomme din spesifikke hudtilstand med tilpasningsvennlige og nøye utformede tillegg som forbedrer hudtilstanden.

Effekten av ansiktsbehandlingen vil være en avslappende og avstressende opplevelse, som booster kollagenproduksjonen, reduserer inflammasjon og som styrker hudbarrieren.

Behandlingen begynner med en grundig hudanalyse for å velge ut riktige produkter som brukes underveis.

Ansiktsbehandlingen vil variere fra person til person, fra årstiden og andre faktorer som påvirker huden vår. Den vil likevel alltid bygge på en dyprens av huden, peeling, utklemming om nødvendig, ansiktsmassasje, ansiktsmaske med nakke- og skuldermassasje og avsluttende produkter som får ligge på huden din etter behandlingen.

Voksing

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede

Hudpleie menn